niedziela, 30 października 2016

Co zrobić ze starymi puszkami?

Puszki.. po farbie, lakierze, po dziecięcym mleku czy po prostu po kawie.. Z nich wszystkim można zrobić coś ciekawego. Pytanie tylko na co chcemy daną puszkę przeznaczyć, bo wiadomo, że w takiej po lakierze nie możemy trzymać na przykład herbaty...

Zacznijmy od puszek po produktach spożywczych, które mogą mieć nadal takie zastosowanie, ale chcemy, żeby były oryginalne i dekoracyjne.


Puszki dekoracyjne, ale o praktycznym zastosowaniu - tzn. gdy chcemy wiedzieć co jest w środku ;)




Puszki po lakierze czy farbie - tu polecam po tych wodno rozcieńczalnych, ponieważ można je domyć wodą:



A na koniec puszka dla dziecka, po mleku dla dzieci, malowana zarówno farbą jak i lakierem, który posiada atest do zabawek dla dzieci.




Puszki malowałam emalią akrylową do drewna i metalu. Następnie wykonałam transfer z wydruku drukarka laserową, na koniec zabezpieczyłam lakierem.

Jeśli macie pytania, zostawcie je w komentarzach :)


21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie domowe diy a te puszki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam robić coś z przysłowiowego "niczego" :)

      Usuń
  2. Czy ja bym w ogóle potrafiła coś takiego zmajstrować? :D Uwielbiam "babrać się", ale nie mam cierpliwości... o boję się, że bym to porzuciła... :D Ale to jest cudowne, co można wyczarować ze starych rzeczy, jak w prosty sposób można je odnowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Na 100% byś potrafiła :) U mnie też z cierpliwością różnie.. Ciężko mi czekać między kolejnymi etapami, kiedy np farba musi wyschnąć, a ja już bym chciała tworzyć dalej :)

      Usuń
  3. Fajne takie puszki - zawsze się przydadzą na różne drobiazgi i ułatwiają utrzymanie czystości. Poza tym wyglądaja bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, można wiele rzeczy pochować. Też je baaardzo lubię, podobnie jak wszelkiego rodzaju pudełka :)

      Usuń
  4. Świetna metamorfoza:) tak odmienione puszki wyglądają niezwykle dekoracyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zaobserwować blog ale nie widzę możliwości. Szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi :)
      Dodałam możliwość obserwowania bloga.

      Usuń
  6. Uwielbiam puszki i pudełka, wszystkie zostawiam i staram sie jakos ponownie wykorzystać. Ostatnio 'upiększałam' pudełko na klocki mojej córki, co możesz zobaczyć u mnie na blogu. A w niedługiej przyszłości mam plan wziąć sie wlasnie za puszki i na pewno wypróbuje transferu. Twoje wyszły pięknie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :) i dziękuję :)
      Pudełko z przyjemnością zobaczę :D

      Usuń
  7. Piękne te puszki! Idealny pomysł na niskobudżetowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Widziałam coś podobnego na pintereście, tyle że był to sam kolor bądź jakieś paski. Tu jest ciekawiej bo jest grafika i wygląda to znacznie ładniej. Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że podoba Ci się mój pomysł :) Ja uwielbiam transfery ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł, tym bardziej, że mamy kilkanaście pustych puszek po mleku... a jak się robi "transfer z wydruku drukarką laserową"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki potencjał :) Ja czekam na jakieś kolejne puszeczki, bo chętnie bym coś z nimi zrobiła ;) Transfer krok po kroku opisałam w poście: http://www.victoriahandmade.pl/2016/06/metamorfoza-metalowej-tacy-transfer.html
      Zapraszam, bo jest tam opis ze zdjęciami, wprawdzie na tacy, ale też metalowej :) Zamiast kleju można też kupić płyn do transferów.

      Usuń
    2. Dziękuję za wskazówki!

      Usuń
  10. rewelacyjny pomysł ! Sama spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń