poniedziałek, 6 lutego 2017

Jak zrobić plecioną poduszkę ze swetra?


Najpierw zrobiłam podusie ze swetrów (to te dwie po bokach, o nich był już wcześniej post: Jak zrobić sweterkowe poduszki), a potem wykorzystałam jeszcze te części swetrów, które początkowo miałam wyrzucić.. :) Ale.. zacznijmy od początku :)

Jakiś czas temu Nie Domowa Kura przesłała mi ten filmik:




Szczerze mówiąc poduszka z legginsów nie szczególnie przypadła mi do gustu, ale zainspirowała mnie do czegoś innego. Pamiętacie moje podusie ze swetrów?  (Zobacz: Jak zrobić sweterkowe poduszki? ) Przy ich "szyciu" odcinałam górę swetra, która była zbędna i można by ją było wyrzucić... ale oglądając wyżej przytoczony filmik, przypomniałam sobie właśnie o tych częściach swetrów i pomyślałam,  że rękawy przypominają kształtem nogawki ;) Tak powstał pomysł na plecioną poduszkę sweterkową.

1. Potrzebne nam będą góry swetrów, które zostały po odcieniu części na poduszkę.


2. Obcinamy tutaj z kolei zbędne części czyli golf i kaptur. Zszywamy cześć pod pachami i rękawy na końcach, następnie wypychamy wypełniaczem  do poduszek.



3. Pleciemy jak na filmiku. Odwracamy na drugą stronę i przyszywamy końce.



Tak oto powstała śmieszna, pleciona podusia, która w dodatku została ulubioną podusią mojego syna. Muszę szczerze przyznać,  że pod plecy jest idealna 😉


32 komentarze:

  1. Wiedziałam, że wyczarujesz coś pięknego i użytecznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Miło jest bardzo jak ktoś tak w Ciebie wierzy :D

      Usuń
  2. Sama ostatnio bawiłam się w ich wykonanie :) proste i bardzo efektowne DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zwłaszcza te pierwsze. Pleciona jednak zajmuje już trochę więcej czasu i trochę kombinowałam, zanim to posplatałam :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, w sumie to sama jestem pod wrażeniem, że to tak fajnie wyszło :D

      Usuń
  4. Świetnie taka poduszka wygląda. Ja widziałam jak ktośkiedyśzrobił legowisko dla kota ze swetra. Możesz to na moim prywatnym profilu na Facebooku znaleźć. Pozdrawiam Anna Kryjom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to też super pomysł :) Ja kota nie posiadam to nawet nie pomyślałam o legowisku ;) Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Wspaniała ta pleciona poduszka. Podobnie zresztą jak te swetrowe z poprzedniego posta. Widziałam już takie poduszki, ale materiały z których były wykonane zniechęcały mnie. Wykorzystanie swetrów to świetny pomysł. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się nie bardzo podobały z innych materiałów ;) Sweterkowe świetnie ocieplają wnętrze, robi się tak przytulnie. Pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Ta poducha chodzi za mną. Koniecznie muszę sobie ją sprawić. Tylko nie wiedziałam czy ją wypchać, dziękuje za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, uwielbiam swetrowe poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też, więc myślę, że będzie ich więcej :)

      Usuń
  8. podobny patent do wykorzystania z legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mnie zainspirowało i jest to opisane w poście ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł! Wszystkie 3 poduszki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda oryginalnie :) Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy bym na to nie wpadła :)
    Świetny pomysł i doskonałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki supełek też muszę sobie zawiązać, ale postawię na dzianinę. Za to twój pomysł wykorzystania swetra jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię przerabiać rzeczy, upcycling to zdecydowanie mój konik :)

      Usuń
  14. Taki supełek też muszę sobie zawiązać, ale postawię na dzianinę. Za to twój pomysł wykorzystania swetra jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna poducha:) dla maluszka jak ulał będzie pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 46 yrs old social worker sigismond d'adamo, hailing from victoria enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and water sports. took a trip to longobards in italy. places of the power (- a.d.) and drives a ferrari 500 trc. swietny post do poczytania

    OdpowiedzUsuń