środa, 29 czerwca 2016

Nowe życie pudełka po czekoladkach

Ile razy wyrzucaliście pudełko po czekoladkach? Pewno za każdym razem, kiedy było już puste ;)

Pokażę Wam alternatywę, swoisty recyckling kartonowego pudełka po czekoladkach.



Potrzebne nam będzie.. pudełko :D


Pudełko pokryłam kawałkami gazety, przykleiłam je klejem Magic rozcieńczonym wodą. Fragmenty gazety przyklejałam tak długo, aż pokryły one całą powierzchnię pudełka. Zarówno na zewnątrz, jak i w środku.


Następnie pomalowałam w dwóch kolorach. Wieczko na biało emalią akrylową, resztę pudełka farbą akrylową do ścian. 



Teraz kolej na transfer. Opisywałam go m.in. w poście o transferze wykonanym na metalowej tacy.
Na emalii akrylowej transfer można wykonać bezpośrednio, natomiast farbę do ścian polecam przeciągnąć lakierem bezbarwnym. Na koniec całe pudełko lakierujemy lakierem wodno-rozpuszczalnym, który z powodzeniem możemy stosować na farby akrylowe.



Efekt przerósł moje wyobrażenie :)



16 komentarzy:

  1. Wow, nie do poznania !
    Moje pytanie tylko - czy ono po tych zabiegach farbowych-lakierowo-gazetowych jest wystarczająco utwardzone, żeby je używać ?

    Osobiscie zbieram pudełka, ale tylko drewniane i metalowe, kartonowego nie przyszło mi do głowy zostawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Pudełko używam od kilku miesięcy na listy, które są tam wkładane po wyjęciu ze skrzynki. Nic się z nim nie dzieje, a nikt się z nim specjalnie delikatnie nie obchodzi. Ja z mojego jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Cóż za pomysł i jaki efekt! Ile zmarnowanych cudeniek u mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale cudeńko! Ile czasu zajęło Ci zrobie takiego pudełka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, nie robiłam tego "jednym ciągiem" tylko etapami.. ale nie tak długo, po tym jak już się je wyklei gazetami.. ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Na przykład na prezent :) Nie ma fajniejszych prezentów, jak te ręcznie robione, gdzie autor włożył kawałek siebie w wykon :) Pozdrawiam! :) Monika z draVska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy. Uwielbiam pudełka, raczej plastikowe albo drewniane, ale ten w etapie końcowym właśnie przypomina ten drewniany. Naprawdę świetnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka są świetne i prawie wszystko można w nich przechowywać :D Lubię też drewniane i plastikowe, ale uwielbiam tworzyć coś z "niczego" :D

      Usuń
  6. Jaki efekt! Sama często zbieram takie pudełka, bo przydają mi się do przechowywania różnych przedmiotów, ale o tym, by tak je ozdobić, nawet nie pomyślałam. Muszę odgapić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, odgapiaj :) Będzie mi bardzo miło! Jak skończycie budowę to różne pudełka na pewno się przydadzą przy urządzaniu :)

      Usuń
  7. Normalnie cudo. Pięknie Ci to wyszło. Super pomysł na wykorzystanie pustego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! piękne! Patrząc na zdjęcia nigdy nie pomyślałabym, że takie cudeńko powstało z kartonowego pudełka!

    OdpowiedzUsuń