środa, 8 czerwca 2016

Metamorfoza metalowej tacy - transfer wydruków

Obiecałam kiedyś, że pokażę mój pierwszy transfer. Zrobiłam go na tacy, która wydawało się, że nadaje się już tylko do wyrzucenia..

Efekt końcowy:



A teraz jak zwykle po kolei..



Metalowa taca, poobijana, jednym słowem brzydka ;)


Pomalowałam ją na biało, później przykleiłam klejem Magicznym wydruki, które chciałam przetransferować na tacę. Ważne - musi być do wydruk z drukarki laserowej i musi być wydrukowany w odbiciu lustrzanym.


Kiedy klej już wyschnie, delikatnie zwilżamy - ja robię to kawałkiem zwykłej gąbki do naczyń.


Kulamy (tak trzemy delikatnie) palcem, dopóki nie zetrzemy całego papieru i nie zostanie sam wydruk.





Na koniec lakierujemy kilka razy tacę i gotowe :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz