czwartek, 1 grudnia 2016

Co zrobić z butelką po płynie do spryskiwaczy do auta?

Tym razem pokaże Wam coś bardzo prostego, szybkiego i co najważniejsze - praktycznego. Przy tym będzie to takie przysłowiowe "coś z niczego".

Co zrobić z pustą butelką plastikową po płynie do spryskiwaczy do samochodu? Odpowiedź nasuwa się sama - wyrzucić. A może jednak nie...? 😀 Ja oczywiście jestem na nie. Bardzo łatwo można z niej zrobić na przykład podstawkę pod doniczkę.


Co jest potrzebne?
→ butelka plastikowa po płynie do spryskiwaczy lub mydle w płynie
→ nóż do tapet, ewentualnie nożyczki (próbowałam, nimi też się da)

Zabieramy się do dzieła.


Gotowe 👌



8 komentarzy:

  1. pomysłowe, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łatwy i fajny pomysł :) takie proste ale jednak sama nie pomyślałam o takim wykorzystaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł dobry, chociaż nie za pięknie taka podstawka wygląda. Ale gdyby ją jakoś przemalować? Hm... Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, idealna nie jest ;)
      U mnie wiecznie podstawek brak, albo coś wysiewam, co potem ląduje w ogródku, albo wręcz na odwrót :) W tym wypadku przesadziłam przed samą zimą paprykę z ogródka i na szybko potrzebne były podstawki :) A doniczek samych mnóstwo, bo w nich kupuję kolejne krzaczki do ogrodu :)

      Usuń