wtorek, 26 stycznia 2016

Trzy pomysły na nie tylko na Walentynki


Styczeń powoli się kończy i już niedługo Walentynki. Można je lubić lub nie, można świętować lub też przejść obok nich zupełnie obojętnie. Dla mnie jednak jest to fajny dzień, który jest kolejną okazją nie tylko do świętowania, ale też na przearanżowanie wnętrza, choćby tylko poprzez wyeksponowanie czy dodanie pewnych elementów dekoracji w domu. Jeśli lubicie romantyczny nastrój tak jak ja to pewnie też chcielibyście, żeby pewne elementy mogły zostać na dłużej, nie kojarząc się jedynie z "cukierkowymi" walentynkami ;) Mam dla Was trzy propozycje.

1. Przesympatyczne amorki. Takie stworki-aniołki, które niekoniecznie muszą kojarzyć się tylko z Walentynkami.






2. Len i koronki, czyli serduszka - zawieszki. Doskonałe do romantycznej sypialni. Można je powiesić na karniszu, albo w miejscu wiązania firanki, na klamce od okna, lampie stojącej, czy gdziekolwiek będzie Wam pasować.





3. Coś, czego sama nie zrobiłam a tym razem kupiłam - latarenka czy też lampion na świeczkę.. taaak w końcu uległam modzie i jestem zachwycona ;)



Jednak tkwi we mnie romantyczna dusza ;)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam dodatki - Amorek wyjątkowo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też :D Uwielbiam też serduszko - len jest wyjątkowy :)

      Usuń