czwartek, 31 grudnia 2015

DIY - zrób to sam - doniczka vel. świecznik

Atmosfera ciągle świąteczna. Uwielbiam ten klimat, buzia sama się uśmiecha kiedy patrzy się na choinkę czy inne dekoracje. U mnie m.in. taki prosty świecznik.



Prosty, ale baaaaardzo klimatyczny. Świecznik powstał jako doniczka ;) ale stała na zewnątrz a roślinki w niej były jednoroczne, więc co tak będzie pusta na zimnie sama stała… ;)

Przepis na taką doniczkę jest bardzo prosty. Wystarczą 3 deseczki tej samej wielkości, jedna jako dno, dwie przykręcone od dołu jako ścianki. Ja użyłam wkrętów, ale mogą być to równie dobrze gwoździe :)


Potem jeszcze tylko dwie małe deseczki na pozostałe ścianki i gotowe:


Na koniec można polakierować doniczki na dowolny kolor. Ja wybrałam biały. Oprócz ozdoby zabezpieczy to drewno przed warunkami atmosferycznymi.
Jeśli mają stać wewnątrz, można ich w ogóle nie malować i też będzie dobrze :)

Jeszcze raz moja doniczka w roli świątecznej dekoracji ♡



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz